пʼятниця, 11 листопада 2016 р.

Година спілкування



Професії типу «людина – природа».
Предмет праці: об’єкти живої та неживої природи, земля, атмосфера, корисні копалини, рослини, тварини, біологічні процеси.
Види діяльності в яких можна себе реалізувати: вивчення живої та неживої природи, дослідження, добування корисних копалин, вирощування рослин, догляд за тваринами, профілактика та лікування захворювань рослин та тварин.
Особистісні якості, які є важливими: ініціативність, самостійність у розв’язанні практичних завдань, дбайливість, інтуїція, фізична підготовка, терпіння, любов до природи, спостережливість, самовладання.
Вимоги професії до людини: аналітичне мислення, багате уявлення, оперативне мислення, наочно-образна пам'ять, витривалість, наполегливість, відповідальність та терплячість в умовах нестачі комфорту.
Приклади професій: агроном, ветеринар, рослинник, фермер, кінолог, мікробіолог, бджоляр, лісник, овочівник, еколог, біолог.
Професії типу «людина-техніка».
Предмет праці: машини, механізми, технічні системи та об’єкти, матеріали, види енергії.
Види діяльності в яких можна себе реалізувати: створення, монтаж, складання, експлуатація, управління, ремонт техніки.
Вимоги професії до людини: високий інтелект, технічне мислення, стійкість нервової системи, високі показники пам’яті, просторова уява, координація рухів, витримка, цілеспрямованість, самоконтроль, врівноваженість.
Особистісні якості: точність, схильність до конкретних дій, а не до абстрактних роздумів, технічна творчість, висока виконавська дисципліна.
Приклади професій: інженер, архітектор, водій, пілот цивільної авіації, енергетик, машиніст потягу, токар, слюсар, крановик.
Професії типу «людина-людина».
Предмет праці: людина, група людей, колектив, шкільні та навчальні класи, група дитсадка, бригада робітників, екіпаж.
Види діяльності в яких можна себе реалізувати: медичне обслуговування, навчання та виховання, побутове обслуговування, правовий захист, інформаційне обслуговування, соціальна допомога і захист, управління.
Вимоги професії до людини: високі показники пам’яті, логічність мислення, вміння встановлювати стосунки з людьми, допомога в оволодінні основами наук, здатність розуміти стан людей, акуратність, пунктуальність, доброта, самовладання.
Особистісні якості: вміння ефективно взаємодіяти з людьми, спілкуватись, бути ввічливим, спокійним.
Приклади професій: вчитель, вихователь, продавець, тренер, лікар, менеджер, соціальний працівник, секретар, офіціант, адміністратор, психолог, кореспондент, стюардеса.
Професії типу «людина-знакова система».
Предмет праці: тексти, цифри, формули, мови, коди, умовні позначення, карти.
Види діяльності в яких можна себе реалізувати: обчислення, підрахунок, виконання креслень, схем, переклади текстів, аналіз та зберігання інформації, ведення записів.
Вимоги професії до людини: точність зорового сприйняття, концентрація уваги, логічне мислення, вміння аналізувати та узагальнювати, емоційна стійкість, точність рухів, відповідальність та організованість.
Необхідні професійні якості: пунктуальність, інтерес до знакових систем: текстів, таблиць, формул, схем, карт, умовних сигналів.
Приклади професій: перекладач, програміст, бухгалтер, економіст, юрист, касир, метролог.
Професії типу «людина-художній образ».
Предмет праці: літературні твори, художні образи, предмети прикладного мистецтва, скульптура, музика, естетика умов праці та відпочинку.
Види діяльності в яких можна себе реалізувати: художнє відображення дійсності, проектування, моделювання, відтворення, створення образів, виготовлення художніх виробів.
Вимоги професії до людини: гарний художній смак, розвинуте просторове та образне мислення, творче уявлення, емоційність, точне сприйняття кольору та відтінків, стійкість уваги, спостережливість.
Особисті професійні якості: музичні, художні, акторські здібності.
Приклади професій: художник, музикант, письменник, актор, скульптор, режисер, дизайнер, реставратор художніх творів, фотограф.











Немає коментарів:

Дописати коментар